Monday, August 1, 2011

Baju Siap!

 

4 days to the engagement

Finally hari ni siap juga baju! Alhamdulillah. Selepas  2kali EOT (Extension of Time)

Janji 23hb. Tidak siap juga. Janji Isnin (kemarin), pun belum siap.  Tadi aku sampai butik dia around 7.30pm. Belum siap. Aku tunggu sampai pukul10.30pm ambik kau. Finally siap dan aku puas hati dengan jahitan yang kemas.

IMG02211-20110726-2320

 

 

Semasa mentunggu baju siap tadi, aku keluar dari KK Plaza, dan jalan-jalan CP. Jumpa kasut yang memang aku berkenan gila yeay!!! Terus angkut malas mau tangguh. A’ah tunang bukan pakai kasut pun, duduk saja dalam rumah. Aku just ready mana tau mau photoshoot dekat luar. Lagipun kasut ni boleh pakai masa kahwin nanti InsyaAllah, tiada hal pakai dua kali.

 

 

IMG02213-20110726-2321

 

Ok. Itu saja buat malam ini.

 

Debaran makin terasa sampai kadang-kadang lemah jantung aku, aku rasa. Exaggerating lebeyyy.

 

Love,

Cinoi xo

1 comment:

Rinah said...

Cinoi apa nama butik tempat ko jahit baju tunang ko?