Wednesday, November 30, 2011

It’s a crazy 4 months. Really.

 

Hari ini aku kerja half day saja, demam. Tunang pula kena ke luar daerah harini, out station selama 4 hari mungin, tapi sempat visit aku di rumah tadi membawa ubat, ya, kalau tidak jadi apa yang dia jadi sekarang, dia mungkin jadi doktor, sekarang pun doktor juga la, doktor peribadiku. Datang siap bawa ubat-ubatan. . Harini juga genap 4 bulan kami bertunang and yes it was such a crazy and happening 4 months. Hai tunang, if you are reading this, thanks for being beside me these 4 months, and itu baru hujung kuku, it’s a long way to go AH AH AH, ehhe don’t be scared.

Current challenge is to decide the date of the wedding. Will be decide very soon, InsyaAllah. Doakan yang baik-baik.

Sementara kami mau decide tarikh kawin, kita layan lah dulu lagu di bawah nii ah. Penghujung Cinta. maksudnya berakhir suda sesi mencari cinta, sebab sudah jumpa. Lagu duet terkini fav aku sama tunang.

 

 

berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menikahimu, aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

tiba diriku di penghujung mencari cinta
hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
wooo aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

nananana nananana nananana nananana
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
seumur hidupmu

No comments: