Friday, July 8, 2011

The Sweet & Memorable Announcement

 

22 days to the engagement

 

Last night I’ve announced the engagement only to my close friends, bff. and most of them are me and Encik Jay mutual friends. Yes, me and Encik Jay are in the same circle of friends. Teeheeee.

I use our favourite picture of all time.

e day

 

Dan hari ini, pada jam ini 2.55pm, bilangan komen sudah mencecah 86 komen.

e day 1 

Ada yang sanagt-sangat gembira, ada yang surprise. Kawan-kawan saya memang ouhsem!

Gembira kamu? Saya lagi gembira. Tiadalah perkataan atau perbuatan yang boleh menyampaikan kegembiraan saya ini. Alhamdulillah. Terima kasih Tuhan.

Special thanks to all my friends for your duaa and support, and for everything that we have shared all these years.

“The angry bird couple. Kehadiran tidak wajib - we're not coming. But our duaa always with you darling. Semoga dia menjadi kawan mu kahwin for life” – Fiona Hamidon, 2011

“Congrats to my high school friend & my childhood friend..” – Sheila Marie Gilbert, 2011

“Aku gembira sampai mau menangis pren..hehe..nice..=)” – Faiq, 2011

Di atas adalah antara komen-komen favourite aku. Thanks guys. You are ouhsem.  Encik Jay adalah di kalangan kamu juga, maka dia juga ouhsem (dan emsem) teeeeheeee.

Sabar kamu ya. Baru tunang. Doa-doa saja.

Love forever,

Cinoi

2 comments:

Jay Minerva said...

Bismillahirrahmannirrahim~

Ya Allah, aku memohon dengan kekuasaan Mu ke atas seluruh makhluk Mu, panjangkanlah jodoh ku dan Sri Noor Astika Mala bte Kassim hingga ke akhir hayat kami. Jauhkan kami dari malapetaka dan bahaya. Permudahkanlah urusan kami di dunia dan di akhirat kelak. Bahagiakanlah kami dengan keredhaan Mu. Kuatkanlah kami dalam menghadapi hidup sepanjang kami bersama. Bukakanlah pintu rezeki kami seluas-luasnya. Janganlah Kau menguji kami dengan sesuatu yang diluar upaya kami. Kurniakanlah kami anak-anak yang soleh dan ampunkanlah dosa-dosa kami.

Ya Allah, aku bersyukur dengan kurniaan Mu kepada ku. Sesungguhnya Engkau Maha Mendengar, Maha Pemurah lagi Maha Mengetahui.

Amin Ya Rabbal Alamin~~

Cinoi Lavigne said...

Amin.